فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره

فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره

دو شنبه 9 مرداد 1396
16:22
توری پنجره دوجداره

فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره در این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام میگیرد. خریداران و مصرف کنندگان در سراسر ایران می توانند از طریق سایت اینترنتی ما, اقدام به سفارش نمایند. شیشه سیم دار به خاطر قرار گرفتن یک لایه سیم بندی در میان شیشه مقاومت وایمنی بسیار بالایی دارد . از شیشه سیم دار می توان در اماکنی که احتمال حریق بیشتری دارند و همچنین برای مکان های پر تردد مانند آسانسور, کف طبقات یا پله استفاده کرد.
بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره کرج همان هایی هستند که در درب و پنجره مدارس و مکان های عمومی نصب شده اند. گرچه بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره کرج مقاومت مناسبی در برابر انتقال شعله های آتش و دود دارد اما این شیشه ها نسبت به شیشه های حرارت دیده (سکوریت) یا لمینت مقاومت مناسبی دربرابر ضربه ندارند و ممکن است در هنگام ضربه خطرناک باشند. تحمل ضربه و ضد ضربه بودن عامل بسیار مهمی در مکان های فوق ازجمله مدارس، مهد کودک ها و مکان های تفریحی می باشد. برای سال های متمادی، تنها نوع شیشه ای که می توانست آزمون های ضد حریق و ضد ضربه را بگذراند، شیشه سیمی بوده است. با ورود شیشه های جدید که کارایی بهتری از بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره کرج هم در ضد حریق و هم ضد ضربه بودن دارند، بحث ناکارآمد بودن شیشه سیمی جدی تر شده است. متخصصان و منتقدان استفاده از شیشه سیمی ابراز می کنند که با وجود ورود شیشه های جدید و کارآمدتر دلیلی برای استفاده از بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره کرج وجود ندارد و این شیشه ها را عامل بروز بسیار از صدمات می دانند. برخی از آنها پیشنهاد تغییر قوانین و آیین نامه ها را داده اند. از طرف دیگر، متخصصان طرفدار شیشه سیمی، نصب غیر اصولی و غیر ایمن را عامل بروز صدمات می دانند.
فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره امروزه نسل های جدید از شیشه ضد حریق و شیشه ضد آتش وارد بازار شده اند که به خوبی تست های مربوط به شیشه های ضد حریق را گذرانده اند و درجه بالایی از ایمنی در برابر ضربه را هم دارا می باشند. به نظر می رسد شیشه های سیمی به دلیل ضعف در مقابل ضربه، به تدریج جای خود را به سایر انواع شیشه های ضد حریق بدهد.

شیشه سیم دار پنجره


فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره و ضد انفجار
گروه الف: شيشه هاي سيم دار معمولي
در كابين هاي آسانسور، درب هاي اضطراري و درب هاي آشپزخانه هاي رستوران ها كاربرد دارند و بنا به سفارش مشتري به دو صورت خام يا سكوريت آماده تحويل مي گردند. با توجه به تقاضاي بالاي مشتريان براي شيشه هاي سيم دار آسانسور ضوابط لازم براي سفارش به شرح زير مي باشد:
شيشه سيم دار در آسانسور ها:
بکارگیری شیشه مسلح (شیشه سیم دار)با مواد پلاستیکی مجاز می باشد.
الف- یک یا چند قسمت از سطح درب ، باید با نظر گرفتن موارد زیر شفاف باشد تا نور را از خود عبور دهد
دارای ضخامت حداقل 6میلی متر باشد
حداقل سطح شیشه خوربرای هر درب طبقه 0.015 متر مربع باشد بطوریکه مساحت قسمت شفاف حداقل 0.01 متر مربع باشد
با پهنای حداقل 60 میلی متر و حداکثر 150 میلی متر می باشد لبه پایینی بخشهای شفاف که پهن تر از80 میلی متر است، باید حداقل یک متر بالاتر باشد
گروه ب: شيشه هاي ضد انفجار خاص
اين شيشه ها براي اتاق هاي كنترل، شركت هاي نفتي، ايستگاه هاي گاز كاربرد دارند. براي سفارش اين شيشه ها مشتري بايد مشخصات مقاومت مورد نياز ، كاربرد شيشه و شدت انفجار احتمالي را در اختيار شرکت پنجره ماندگار بگذارد . اين شيشه ها داراي فريم خاص مي باشند و عموماً نصب آن توسط تيم نصب دوره ديده شركت انجام مي گردد.
شرکت پنجره ماندگار تولید کننده، عرضه کننده و نصب کننده بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره در کرج می باشد. تنوع شیشه های موجود برای استفاده در پنجره های دو جداره یو پی وی سی به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود شیشه هایی مناسب با نوع پنجره ها و ساختمان خود انتخاب نماید. شیشه های جدید که وارد بازار می شوند باعث میشوند که انتخاب نیز برای مشتریان سخت تر و دشوارتر میگردد. یکی از انواع شیشه های جدید، شیشه مسلح (سیم دار) می باشد.
در بسیاری از موارد افراد سوال می پرسند در زمان فروش توری پنجره دوجداره تفاوت توری هاب پلیسه با توری های معمولی و فروش توری بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره چیست؟
در پاسخ به این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که تفاوت اصلی این نوع توری ها در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و ماندگاری آن و راحتی استفاده می باشد. جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب آن نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط و نمای بیرون پنجره ها می شود.قیمت توری پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند.